Tomáš Veselý

15.01.2009 18:45

 

Jméno  Tomáš Veselý
Datum narození: 13.6. 1995.
 Místo narození: Jablonec nad Nisou.
Adresa:  Rádlo 96
Motocykl kawasaki kx 85
Telefon
E-mail
Oči: modro zelené
Pneumatiky to co se koupí na tom jedu J
Barva vlasů: blond ale uš se to vybarvuje do hněda
Oblíbené jídlo: bramborová kaše s řízkem
Oblíbená trať bělá pod bezdězem,pertoltice,libán,ohrazky,atd
Oblíbené pití:  redbull,sprite,obič. voda
Hudba:hip hop,tekno,techno,punk,metal,a všechno co letí
 Záliby: lyže,plavání,basket fotbal,atd. a to nejlepší motocross
 Sportovní vzor James buba Stewart,Ricky Carmichael,chad Reed.
Přezdívka Veselka ale říkejte mi jak chcete

 

Foto motorky:

 

 

Diskusní téma: Tomáš Veselý

Datum 07.02.2009
Vložil jarda mx
Titulek veselda

nazdar tomáši tak ti seš konečně v nějakym teamu jo??tak doufám že tenhle rok pojedeš takovou kudlu co si jel i mynulej rok zatim čau a kdyštak napiš na icq

Datum 15.01.2009
Vložil VESELDA
Titulek já mno

no tak to sem celej já mno

Datum 02.02.2009
Vložil laurinová b.
Titulek icq

hele tome napiš ni icq jo???

Datum 07.02.2009
Vložil tomáš
Titulek Re: icq

čau báro píšu pozě ale já tě na icq vůbec neviděl

Datum 07.02.2009
Vložil bára
Titulek Re: Re: icq

jo já nemám tvoje icq víš

Datum 07.02.2009
Vložil tomáš
Titulek Re: Re: Re: icq

aha tak tady je 490-968-066.ty sem fakt chodíš na hrt často

 

Fotogalerie: Tomáš Veselý

HROBKA RACING TEAM © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com